לובינסקי טרייד אנד ליס השיקה אתמול את הקונספט המיתוגי החדש, שיכלול עיצוב חדש של הסניפים, שפה פרסומית חדשה וחוויית קנייה ללקוחות
אתמול (יום רביעי) הושק הקונספט החדש של חברת לובינסקי טרייד אנד ליס, באירוע חגיגי שהתקיים בסניף הצפוני של הרשת בחיפה. חברת לובינסקי טרייד, מקבוצת דוד לובינסקי, מיבואני הרכב המובילים בישראל, יוצאת במהלך מיתוג מחדש לסניפי הרשת, בהשקעה של כחמישה מיליון שקלים, הכולל עיצוב מחדש של הסניפים, השקת שפה פרסומית חדשה לרשת ויצירת חווית קנייה לקהל לקוחות החברה.
צילום: יוסי מסה
הקונספט החדש הושק לראשונה אמש באירוע החגיגי, אליו הגיעו יו"ר קבוצת לובינסקי דורי מנור, מנכ"ל פריים ליס גל מזור, מנהל הסניף הצפוני יניב יהושוע.
"בתחילת השנה ובהמשך להתרחשויות בשוק, לובינסקי טרייד אנד ליס שמה לה למטרה לשמש בית שמעניק את כל פתרונות הרכב", אמר מנכ"ל לובינסקי טרייד אנד ליס אבי לוין. "לחברה סל מוצרים רחב המאפשר – קניה, מכירה, ליסינג, אביזרים, מימון ועוד במגוון דגמים ומותגים מתוך כוונה לספק מענה מותאם אישית למגוון רחב של קהלי יעד. הקונספט החדש הושק לראשונה בחיפה ובמקביל יושקו סניפים נוספים בחדרה ובעפולה כאשר עד סוף השנה יצטרפו למהלך עוד שני סניפים נוספים".