אושר: הארנונה תעלה בביאליק

צו הארנונה בקרית ביאליק אושר במועצת העיר. עלייה חריגה לעסקים בקריון

מועצת עיריית קרית ביאליק אישרה לפני זמן קצר היום, רביעי, את צו הארנונה של משרד הפנים לשנת 2020 שבו היא מבקשת עלייה חריגה בתשלום ארנונה למפעלים מזהמים ולעסקים במרכז הקניות הקריון.

העירייה מבקשת עלייה חריגה של כחמישה אחוז מעבר לעלייה של צו הארנונה של כ-2.5 אחוז ובסך הכל היא מבקשת להטיל ארנונה של 7.5 אחוז על מפעלים מזהמים ועסקים בקריון. בכל הנוגע למפעלים מזהמים הייתה אחידות דעים אך הדיון בנושא העסקים בקריון היה רוויי יצרים כששני חברי האופוזיציה, יעקב בוחבוט ויוסי ברבי, מביעים התנגדות נמרצת לעלייה החריגה.

בוחבוט טען כי העירייה צריכה להימנע מלפגוע בעסקים בקריון ואם אכן תתקבל הבקשה לעלייה החריגה יש להטיל אותה על בעלי הקריון. ברבי טען בפני מועצת העיר כי לא רק שיש להימנע מהעלאת הארנונה, אלא יש להוזיל אותה שכן מצבה הכלכלי היציב של העירייה יכול לאפשר לה לעשות זאת.

מנגד, חברת מועצת העיר מהקואליציה, אדווה בלמס, אמרה כי הבקשה לעלייה החריגה הגיעה לאחר בדיקה של 37 רשויות מקומיות שבהן יש קניונים והתברר כי קרית ביאליק נמצאת במקום ה-34 מבחינת גבייה בתחום זה. התנגדותם של חברי האופוזיציה לא עזרה ומועצת העיר אישרה את צו הארנונה לשנת 2020.

אודות דורון גולן

אולי יעניין אותך גם?

יועץ פיננסי בחיפה

בניית אסטרטגיית פעולה עסקית מצליחה

ניהול פיננסי יעיל הוא המפתח להצלחה של העסק, ולעיתים קרובות דורש ידע מתקדם בנושא. המציאות …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *