השריפה נגרמה מסיגריה

לוחמי האש מתחנה אזורית חיפה הוזעקו לשריפה בדירה בקרית חיים. בשל תנאי מזג האוויר, תחנת כיבוי חיפה תוגברה בשני צוותי להבה

לפני כשעה קלה הוזעקו כוחות הכיבוי לדירה בקרית חיים, שם דווח כי מתחוללת שריפה. ארבעה צוותי לוחמי אש מתחנה אזורית חיפה, בפיקודו של רשף משה לוי, שהגיעו לרחוב שבטי ישראל בקרית חיים, גילו כי השריפה היא בקומה ראשונה מתוך ארבע קומות.

שריפה בקרית חיים. היום
צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז חוף

הלוחמים פרצו לדירה הנעולה והבוערת באמצעות מכשיר לפריצת דלתות והשתמשו בקצף לכיבוי אש על מנת לכבות השריפה. במקביל החלו הצוותים לסרוק את הבניין לאיתור לכודים.

לאחר מיפוי המבנה וסריקות נוספות ומשלא נמצאו לכודים בתוך המבנה, השתלטו הצוותים על השריפה בתוך הבניין וחוקר דליקות נקרא להגיע אל המקום כדי לבדוק את נסיבות השריפה. לאחר בדיקה של חוקר הדליקות, הוא קבע כי השריפה פרצה ככל הנראה מעישון.

מדוברות כיבוי והצלה מחוז חוף נמסר: "בשל מזג האוויר הקשה שמאופיין ברוחות חזקות ובלחות נמוכה מאוד, מה שהופך כל שריפה לאירוע מסוכן העלול להפוך לאסון, מלבד לתגבור לוחמי האש בתחנת חיפה מהמשמרות השונות, תוגברה התחנה בשני צוותי לוחמי אש מיחידת להבה של כבאות והצלה לישראל. צוותי להבה כבר הספיקו היום להוות כוח תגבור חשוב לשריפת הדירה בקרית חיים וימשיכו לתפוס כוננות יחד עם לוחמי האש מתחנת חיפה ויגיבו לכל אירוע בגזרת התחנה".

אודות הילה מלמד

אולי יעניין אותך גם?

קבוצת תשובה חתמה על שיתוף פעולה עם קבוצת ג'בארין אלשייח'

קבוצת תשובה בראשותו של איציק תשובה חתמה על שיתוף פעולה עם קבוצת ג'בארין אלשייח' בראשותו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *