טיפים לתכנון אירוע קטן

בשנים האחרונות, לא מעט אנשים בוחרים לציין את הרגעים החשובים והמרגשים בחייהם, באירועים קטנים (כאשר, בתקופת הקורונה, הפופולאריות של אירועים מהסוג הזה אל עלתה יותר, בעקבות הנסיבות) – כאשר, האירועים יכולים להתקיים במסעדות, באולמות קטנים או אפילו בחצר הבית.
כמובן, שעצם העובדה שמדובר באירוע קטן שהינו מצומצם מבחינת כמות המוזמנים, לא מעידה על הרצון ליצור אירוע מושקע וחווייתי, לשביעות רצונם של האורחים.
אם גם אתם נמצאים בהליכים של תכנון אירוע שכזה, להלן מספר טיפים ישימים, אשר יאפשרו לכם ליהנות בסופו של תהליך מאירוע אשר יספק מענה על מלוא הציפיות שלכם ממנו.

הבינו מה גובה התקציב אותו אתם יכולים להקצות למטרה
קביעת מסגרת התקציב יכולה להשפיע במידה רבה על כל ההחלטות הנוספות אותן תקבלו בהליך תכנון האירוע. תכנון מקדים של התקציב, גם יאפשר לכם שקט נפשי בידיעה שלא תעברו את אותו התקציב ולא תצאו ממנו עם "חורים משמעותיים בכיסים".
כמובן, שבהליך התקציב יש לקחת בחשבון לא מעט פרמטרים כמו: סוג האירוע, מספר המוזמנים, מקום האירוע וכיוצא בזה.. (אם לדוגמא, אתם מקיימים את האירוע בגינה של המשפחה, דבר זה יכול לחסוך לכם סכום כסף משמעותי על המקום ויאפשר לכם להוציא אותו על אטרקציות, אוכל איכותי או כל מה שתבחרו).

תכנון בהתאם לגודל המקום
קיימים 2 מצבים: מצב בו יהיה לכם קודם את המקום לקיום האירוע, כמו הגינה של בן או בת משפחה ובהתאם לגודל הגינה תצטרכו לתכנן את כמות המוזמנים. מצב שני, הוא מצב בו קודם תתכננו את רשימת המוזמנים ובהתבסס על הכמות, תבחרו את הלוקיישן המתאים לאירוע.
בשני המצבים, עליכם לדאוג שהמקום יכיל את כל האורחים ויספק תנאי אירוח נוחים.
כמובן, שיש לתכנן את כמות השולחנות ואת אופן הצבתם בהתאמה ואם אתם מעוניינים שבאירוע יהיו גם ריקודים, עליכם לפנות מקום לרחבה.

יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא
גם כאשר מתכננים אירועים קטנים, ההמלצה תהיה לשים דגש על יצירתיות ועל חשיבה מחוץ לקופסא. אתם  יכולים לדוגמא, לבחור קונספט לאירוע – לדוגמא, להחליט שהאירוע יהיה ברוח שנות ה-60 וכחלק מכך, לעצב את המקום בהתאם לתקופה וכיוצא בזה.
בכל מקרה, גם אם אתם עורכים את האירוע בבית או בגינה, כדאי להשקיע קצת בעיצוב – במקרים רבים, גם זר פרחים מעוצב בכל שולחן, יכול להוות כתוספת גדולה ומרשימה לנראות ולאווירה במקום.

קבלת העזרה המתאימה
בסופו של דבר, באירוע שלכם תרצו להיראות הכי טוב שאתם יכולים וגם אם מדובר באירוע בגינה אליו מוזמנת רק המשפחה הקרובה.
מהסיבה הזאת, ההמלצה היא לדאוג לעוזרים, אשר ידאגו לכל הפרטים בערב האירוע – פחות הגיוני שבתור אמא של הכלה, תחילי לתזז בין האורחים ולדאוג למחסורם כשאת עם שמלה אלגנטית ועם איפור.
גם אם החלטתם לבשל את האוכל לבד ולא להסתייע בשירותיה של חברת קייטרינג, ההמלצה היא להשכיר את שירותיהם של עובדים (או חברים/ בני משפחה), על מנת שישמשו כמלצרים או ככאלו אשר יבטיחו שהאורחים מבלים בנעימים.
כמובן, שמרבית הסיכויים שגם תצטרכו להשכיר ציוד לאירועים – יש לא מעט חברות אשר מציעות ציוד שכזה וכל שאתם צריכים לעשות, זה רק לבחור את החברה אשר נראית לכם כמתאימה ביותר למטרה.
אם חשוב לכם שהאירוע יהיה לא פחות ממושלם (ויש ברשותכם כמובן, גם את התקציב המתאים), תוכלו גם להסתייע בשירותיו של מפיק אירועים אשר מתמחה באופן פרטני בהפקה של אירועים פרטיים. תכנון אירוע קטן, דורש גם הוא זמן ומחשבה ולמעשה, אם משקיעים בתכנונו וביצירת, התוצאה הסופית יכולה לבוא לידי ביטוי באירוע אשר יוכתר כסיפור הצלחה, מהסוג שהאורחים ידברו אליו גם הרבה אחרי שהוא יסתיים.

אודות כתב מקומי

אולי יעניין אותך גם?

מתנות יוקרתיות – מארזי השוקולד לאירועים מושלמים

שוקולד פרלינים מהווה חלק מהאמנות של עולם השוקולד. מארזי פרלינים הפכו לסמל של יוקרה בכל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *